Repository of Research and Investigative Information

Repository of Research and Investigative Information

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان

Items where Subject is "Medical Education"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Y | Z
Number of items at this level: 308.

A

(2013) بررسی سبک یادگیری دانشجویان و اعضای هیات علمی در مقطع پیش بالینی دوره‌ی پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران. Journal of Medical Education Development. pp. 1-12. ISSN 2251-9521

(2014) سبک های یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور. Journal of Medical Education Development. pp. 19-27. ISSN 2251-9521

(2018) بازنگری در کارپوشه کارآموزی و کارورزی پرستاری سلامت جامعه. Journal of Medical Education Development. pp. 78-95. ISSN 2251-9521

(2017) مشکلات اندازه‌گیری عملکرد سازمانی نظام های آموزشی: نقش فرد، سازمان و هم افزایی منفی آن‌ها. Journal of Medical Education Development. pp. 141-154. ISSN 2251-9521

(2019) پیش بینی عملکرد تحصیلی با توجه به ابعاد هویت تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و شکفتگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 26-19. ISSN 2251-9521

(2015) فراوانی و عوامل مرتبط با تقلب در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم 1392. Journal of Medical Education Development. pp. 73-80. ISSN 2251-9521

(2018) طراحی و اعتبارسنجی ابزاری برای ارزشیابی برنامه ی درسی دوره بالینی پزشکی از نظر پاسخ‌گویی اجتماعی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-12. ISSN 2251-9521

(2018) تبیین شایستگی‌های بالینی مورد نیاز برای تربیت پزشکان عمومی در راستای تحقق پاسخ گویی اجتماعی: یک مطالعه کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 3-17. ISSN 2251-9521

(2014) نقش اعضای هیئت علمی در آموزش مبتنی بر شواهد از دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی : یک مطالعه کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-18. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی برخی عوامل موثر بر نمره ارزشیابی استادان توسط دانشجویان پزشکی در شهر قم. Journal of Medical Education Development. pp. 1-8. ISSN 2251-9521

(2017) تأثیر نظارت در آموزش بالینی بر یادگیری مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

(2014) دیدگاه دانشجویان در رابطه با عملکرد آموزشی ،روابط بین فردی و ویژگیهای شخصیتی مربیان بالینی دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-8. ISSN 2251-9521

(2018) رابطه‌ی ادراک دانشجویان از مولفه‌های برنامه‌ریزی درسی با اشتیاق تحصیلی آن‌ها. Journal of Medical Education Development. pp. 70-80. ISSN 2251-9521

(2013) بازنگری ابزار ارزشیابی مهارت بالینی دانشجویان دیالیز پرستاری دانشکده پرستاری مامائی دانشگاه علوم پزشکی تهران. Journal of Medical Education Development. pp. 33-42. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی پیش بینی یادگیری فعال با مولفه های شایستگی و کیفیت تدریس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران. Journal of Medical Education Development. pp. 32-45. ISSN 2251-9521

(2011) ارزشیابی مستمر به صورت پرسشهای کلاسی اثرات قابل توجهی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان مطقع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ایفا می کند. Journal of Medical Education Development. pp. 37-42. ISSN 2251-9521

(2012) ارزیابی درونی گروه آموزشی فیزیولوژی فارماکولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1388. Journal of Medical Education Development. pp. 44-53. ISSN 2251-9521

(2014) تعیین همبستگی بین نتایج آزمون های آسکی و پیش کارورزی. Journal of Medical Education Development. pp. 57-63. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه نظام آموزش پرستاری در ایران و چین. Journal of Medical Education Development. pp. 109-118. ISSN 2251-9521

(2013) تحلیل و ارزیابی موانع اثربخشی دروس معارف اسلامی (مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی کاشان). Journal of Medical Education Development. pp. 13-21. ISSN 2251-9521

(2009) بررسی حیطه‌های موجود در فرم‌های ارزشیابی از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 86- 87. Journal of Medical Education Development. pp. 47-52. ISSN 2251-9521

(2012) موانع به کارگیری خود مراقبتی اورم از دیدگاه پرستاران و دانشجویان دکتری پرستاری: تحلیل محتوا. Journal of Medical Education Development. pp. 10-17. ISSN 2251-9521

(2009) تاثیر ارائه درس اقدامات بهداشتی در شرایط اضطراری در افزایش آگاهی و نگرش دانشجویان. Journal of Medical Education Development. pp. 9-15. ISSN 2251-9521

(2017) ارزیابی مقایسه ای برنامه‌ی جدید دروس ارتودنسی با برنامه‌ی درسی قدیم از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه‌های منتخب کشور. Journal of Medical Education Development. pp. 5-13. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه‌ی جو اخلاقی با سکوت سازمانی اعضای هیات علمی. Journal of Medical Education Development. pp. 4-12. ISSN 2251-9521

(2014) رابطه بین جهت گیری هدف با عملکرد ‌های آموزشی و خودکارآمدی تدریس در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز. Journal of Medical Education Development. pp. 50-63. ISSN 2251-9521

(2018) کاربست ویژگی های مؤلفه های برنامه ی درسی مجازی؛ در دوره های آموزش مجازی علوم پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 75-84. ISSN 2251-9521

(2012) نقش باورهای مذهبی درپیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده ی پرستاری مامایی زنجان سال 1390. Journal of Medical Education Development. pp. 1-10. ISSN 2251-9521

(2013) ارزیابی مؤسسات آموزش عالی با کمک کارت امتیازی متوازن و روش‌های تصمیم گیری چند معیاره‌ی گروهی. Journal of Medical Education Development. pp. 38-49. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه‌ی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با پیشرفت تحصیلی و اعتماد در روابط بین فردی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. Journal of Medical Education Development. pp. 33-43. ISSN 2251-9521

(2017) چالش های آموزش بالینی پرستاری (مروری). Journal of Medical Education Development. pp. 68-81. ISSN 2251-9521

(2014) سنجش سطح سواد اطلاعاتی و مهارت های استفاده از منابع اطلاعاتی تحت وب در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 91-92. Journal of Medical Education Development. pp. 1-10. ISSN 2251-9521

(2016) نگرش دستیاران تخصصی دانشکده‌ی دندانپزشکی شهید بهشتی نسبت به موقعیت و آینده‌ی شغلی خود. Journal of Medical Education Development. pp. 51-63. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی فرهنگ سازمانی حاکم بر مراکز آموزش پزشکی: گامی در مسیر بهسازی محیط‌های آموزش پزشکی (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی اراک). Journal of Medical Education Development. pp. 1-11. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی برنامه‌ی درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان رشته های علوم پزشکی کاشان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-13. ISSN 2251-9521

(2012) بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان از امکانات سایت کامپیوتر دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 11-17. ISSN 2251-9521

B

(2016) اثر آموزش بر آگاهی و نگرش دانشجویان مامایی در انتقال خبر بد به بیمار. Journal of Medical Education Development. pp. 12-20. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی تاثیر کارگاه آموزش طراحی سوال بر کیفیت آزمون های کتبی دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی. Journal of Medical Education Development. pp. 14-22. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ی 360 درجه در ارزیابی عملکرد دانشجویان پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-6. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی رابطه میان سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دندان پزشکی در سال تحصیلی 90- 1389. Journal of Medical Education Development. pp. 1-10. ISSN 2251-9521

(2014) ارزیابی دیدگاه دندانپزشکان عمومی استان زنجان در مورد شیوه اجرای کمی و کیفی برنامه های آموزش مداوم. Journal of Medical Education Development. pp. 22-29. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی آگاهی و مهارت تشخیصی اینترنهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در زمینه بیماریهای دهان. Journal of Medical Education Development. pp. 9-15. ISSN 2251-9521

(2015) مقایسه کارکردهای شناختی مغز در دانشجویان علوم پزشکی با عملکرد تحصیلی بالا و پایین. Journal of Medical Education Development. pp. 5-15. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی تولید دانش توسط پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی زنجان در پایگاههای اطلاعاتی Web of Science، Pubmed، Scopus، و Magiran طی سالهای 1380-1393. Journal of Medical Education Development. pp. 64-75. ISSN 2251-9521

(2016) مطالعه‌ی مقدماتی تاثیرآموزش مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری دانشجویان دندانپزشکی در درس پاتولوژی دهان عملی. Journal of Medical Education Development. pp. 21-26. ISSN 2251-9521

(2014) حمایت سازمانی از ارزیابی عملکرد دانشجویان در نظام آموزش عالی. Journal of Medical Education Development. pp. 28-41. ISSN 2251-9521

(2013) چالش‌های توسعه آموزش الکترونیکی در نظام آموزش عالی(مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز ). Journal of Medical Education Development. pp. 1-13. ISSN 2251-9521

(2014) تحلیل فاکتورهای پیش بینی کننده قصد استفاده از آموزش الکترونیکی در بین اعضای هیئت علمی با بهره گیری از تئوری رفتار برنامه ریزی شده. Journal of Medical Education Development. pp. 10-21. ISSN 2251-9521

(2012) بررسی تاثیر آموزش کارگاهی نسخه نویسی در بیماریهای دهان و دندان دردانشجویان دندانپزشکی قزوین در سال 89-1388. Journal of Medical Education Development. pp. 26-30. ISSN 2251-9521

(2014) تاثیر روش آموزشی مطالعه موردی و شبیه سازی بر خود ارزیابی دانشجویان پرستاری از مهارت در زمینه محاسبه دارویی. Journal of Medical Education Development. pp. 42-49. ISSN 2251-9521

D

(2010) بررسی وضعیت انتقال (ترجمان) دانش با تاکید بر انتقال یافته‌های پژوهشی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی سال 88_1387. Journal of Medical Education Development. pp. 9-16. ISSN 2251-9521

(2013) انطباق برنامه‌ی درسی ترمیمی دوره‌ی دندانپزشکی عمومی با نیازهای خدمات دندانپزشکی ترمیمی. Journal of Medical Education Development. pp. 30-37. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان پزشکی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز. Journal of Medical Education Development. pp. 48-58. ISSN 2251-9521

(2018) تبیین تجارب دانشجویان پرستاری از آموزش به روش کلاس وارونه: مطالعه‌ی کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-15. ISSN 2251-9521

(2014) مقایسه نمرات دانشجویان پرستاری در امتحان بهداشت مادران و نوزادان در دو آزمون تشریحی و چند گزینه ای. Journal of Medical Education Development. pp. 31-37. ISSN 2251-9521

(2012) مقایسه ی عزت نفس دانشجویان مشروط و غیر مشروط دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد. Journal of Medical Education Development. pp. 50-57. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته های کارشناسی پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و مامایی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

(2014) تجربه سال آخر دانشجویان کارشناسی پرستاری در محیط های بالینی: فخر حرفه ای. Journal of Medical Education Development. pp. 39-48. ISSN 2251-9521

(2012) ارزیابی عملکرد دانشکده ی پزشکی دانشگاه شاهد براساس مرحله اول الگوی اعتبار سنجی. Journal of Medical Education Development. pp. 36-49. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به متغییرهای مرتبط با رضایت تحصیلی دانشجویان. Journal of Medical Education Development. pp. 38-47. ISSN 2251-9521

(2016) ارزیابی کیفی و کمی سوالات آزمون ارتقاء دستیاری سال های 91 و 92 دانشگاه علوم پزشکی قزوین. Journal of Medical Education Development. pp. 29-38. ISSN 2251-9521

E

(2017) ارایه‌ی مدل ساختاری متغیر های مرتبط با رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 13-23. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی ارتباط سرمایه‌ی فرهنگی با انگیزه ورود به دانشگاه و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان. Journal of Medical Education Development. pp. 11-19. ISSN 2251-9521

(2009) بررسی وضعیت امکانات آموزشی بیمارستانها از نظر دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 53-60. ISSN 2251-9521

(2009) میزان تطابق نتایج نظر‌سنجی از دانشجویان با نتایج نظر‌سنجی از مدیران گروه‌های آموزشی در ارزشیابی فعالیت‌های آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از سال 84 تا 85. Journal of Medical Education Development. pp. 37-41. ISSN 2251-9521

F

(2017) رابطه‌ی جهت گیری مذهبی بیرونی با خودکارآمدی و سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 49-59. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی اجرای فرایند آموزش برنامه کشوری مانا در برنامه کارآموزان، کارورزان و دستیاران گروه اطفال در مواجهه با کودک بیمار. Journal of Medical Education Development. pp. 71-86. ISSN 2251-9521

(2016) وضعیت سلامت عمومی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی زنجان در نیمسال اول سال تحصیلی94-93. Journal of Medical Education Development. pp. 82-92. ISSN 2251-9521

G

(2018) بررسی نگرش و عملکرد پرستاران شرکت کننده در دوره های آموزشی ضمن خدمت نسبت به کابرد اخلاق حرفه ای در مراکز آموزشی- درمانی شهر زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 97-104. ISSN 2251-9521

(2018) ویژگی های فردی و حرفه ای موثر در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان، اساتید و درمان گران رشته ی گفتار درمانی. Journal of Medical Education Development. pp. 13-23. ISSN 2251-9521

(2015) مقایسه میزان موفقیت لوله گذاری تراشه بعد از آموزش با دو روش گلایدسکوپ و لارنگوسکوپ. Journal of Medical Education Development. pp. 54-60. ISSN 2251-9521

(2012) بررسی موانع اجرای فرآیند پرستاری از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده ی پرستاری و مامایی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 69-77. ISSN 2251-9521

(2015) بیمارستان مجازی: دیدگاهی نو در آموزش و درمان. Journal of Medical Education Development. pp. 47-57. ISSN 2251-9521

(2016) وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 9-20. ISSN 2251-9521

(2016) اثر میانجی اخلاق حرفه‌ای در رابطه‌ی بین سرمایه فکری، یادگیری سازمانی و تسهیم دانش. Journal of Medical Education Development. pp. 76-86. ISSN 2251-9521

(2010) ارزیابی نگرش دانشجویان رشته‌ی پزشکی زنجان نسبت به روان‌پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 33-42. ISSN 2251-9521

(2016) تاثیراستفاده از نرم افزار آموزشی موبایل DMOTMC در ارتقائ میزان آگاهی دانشجویان در زمینه‌ی ملاحظات دندانپزشکی بیماران سیستمیک. Journal of Medical Education Development. pp. 31-41. ISSN 2251-9521

(2011) اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران- پردیس همت. Journal of Medical Education Development. pp. 55-62. ISSN 2251-9521

(2013) ارتباط بین سبک های ترجیحی یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 51-61. ISSN 2251-9521

(2015) ارتباط سبکهای یادگیری با آمادگی خود راهبر در یادگیری در دانشجویان پرستاری دانشکدۀ پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی93- 13921392. Journal of Medical Education Development. pp. 61-72. ISSN 2251-9521

(2016) شناسایی عوامل موثر در برقراری ارتباط دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران. Journal of Medical Education Development. pp. 95-102. ISSN 2251-9521

(2011) دیدگاه دانشجویان اینترن دانشگاه علوم پزشکی بابل بر نقش درس بیوشیمی در دستیابی به اهداف بالینی. Journal of Medical Education Development. pp. 43-47. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی بکارگیری دانش علوم پایه در دوره بالینی پزشکی با روش قانون آکام (نقشه مفهومی) درآموزش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان. Journal of Medical Education Development. pp. 65-71. ISSN 2251-9521

H

(2017) دیدگاه پزشکان عمومی شهر قزوین از اثربخشی برنامه‌های آموزش مداوم. Journal of Medical Education Development. pp. 35-50. ISSN 2251-9521

(2010) نظرات دانشجویان پرستاری زنجان نسبت به حرفه‌ی پرستاری و دلایل ترک آن. Journal of Medical Education Development. pp. 1-8. ISSN 2251-9521

(2017) نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 25-34. ISSN 2251-9521

(2012) نقش مدیریت آموزش در تنظیم و ارایه پیام مناسب آموزشی،ترویجی به جامعه در زمینه کاهش خسارات وارده از حوادث غیر مترقبه. Journal of Medical Education Development. pp. 18-25. ISSN 2251-9521

(2015) تجارب دانشجویان پرستاری از کاراموزی عرصه‌ی اطفال بر اساس پروتکل اموزشی ارایه‌ی مراقبت خانواده محور. Journal of Medical Education Development. pp. 25-32. ISSN 2251-9521

(2019) اثربخشی برنامه مداخله ای باز آموزی اسنادی بر هیجانات تحصیلی و حل مسأله در دانشجویان داروسازی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 47-37. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی علل و راهکارهای فاصله تئوری و عمل در پرستاری از دیدگاه آموزش: یک مطالعه مروری. Journal of Medical Education Development. pp. 72-85. ISSN 2251-9521

(2016) دیدگاه کارکنان در مورد سلامت سازمانی نظام آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان براساس الگوی هوی وفیلدمن. Journal of Medical Education Development. pp. 27-33. ISSN 2251-9521

(2016) پیش‌بینی تدریس خلاقانه بر اساس ذهنیت فلسفی اعضای هیأت ‌علمی دانشگاه علوم پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 73-81. ISSN 2251-9521

(2015) وضعیت قابلیت یادگیری سازمانی، موانع و تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی. Journal of Medical Education Development. pp. 93-101. ISSN 2251-9521

(2016) اخلاق تحصیلی در محیط آموزشی: دیدگاه وتجربیات دانشجویان پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 34-43. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی رعایت اصول نگارش و میزان کاربرد نتایج پایان نامه های دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال های 1386 تا 1390. Journal of Medical Education Development. pp. 26-36. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه تاثیر آموزش شبیه سازی ویدیوئی و سخنرانی بر دانش و اعتماد به نفس در زمینه معاینه قلب و ریه در دانشجویان مامایی. Journal of Medical Education Development. pp. 21-28. ISSN 2251-9521

(2015) مقایسه تاثیر دو روش شبیه سازی مبتنی بر کامپیوتر و مانکن بر دانش و رضایتمندی دانشجویان پرستاری از آموزش احیا قلبی ریوی. Journal of Medical Education Development. pp. 12-20. ISSN 2251-9521

(2013) ویژگی های استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشکده‌ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی. Journal of Medical Education Development. pp. 22-29. ISSN 2251-9521

J

(2009) همبستگی نمرات دانشجویان پزشکی در دوره‌های مختلف آموزشی. Journal of Medical Education Development. 0-0. ISSN 2251-9521

(2017) الگوی ساختاری رابطه‌ی شایستگی و خودکارآمدی مدیریتی کلاس درس و نگرش مدیریت کلاس درس در اعضای هیأت علمی. Journal of Medical Education Development. pp. 10-23. ISSN 2251-9521

(2019) Epidemiology of injuries from fire, heat and hot substances: global, regional and national morbidity and mortality estimates from the Global Burden of Disease 2017 study. Injury Prevention. ISSN 1353-8047, 1475-5785

(2018) بررسی تجارب دانشجویان رشته ی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده ی مدیریت و اطلاع رسانی تبریز در مورد کارآموزی های در عرصه : یک مطالعه‌ی کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 44-53. ISSN 2251-9521

(2019) مقایسه‌ی اثربخشی نحوه‌ی ارائه‌ی تصاویر در آموزش‌های دیداری بر عملکرد مغز دانشجویان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-12. ISSN 2251-9521

(2017) آینده پژوهی: فردا ممکن است کاملا متفاوت از امروز باشد. Journal of Medical Education Development. pp. 1-3. ISSN 2251-9521

(2012) بررسی تجربیات اساتید دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به فرایند ارزشیابی استاد. Journal of Medical Education Development. pp. 31-43. ISSN 2251-9521

K

(2009) همبستگی عزت نفس با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکده‌ی پرستاری و مامایی زنجان 1388. Journal of Medical Education Development. pp. 17-24. ISSN 2251-9521

(2009) بررسی دیدگاه مربیان و دانشجویان مامایی در خصوص دفترچه‌ی ثبت مهارت‌های بالینی، زنجان 1378. Journal of Medical Education Development. pp. 1-8. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی وضعیت مدیریت دانش در علوم پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 94-106. ISSN 2251-9521

(2017) یادگیری مبتنی برتیم درآموزش علوم پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-4. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی موانع و مشکلات روند ارتقاء: نا گفته‌های اعضاء هیأت علمی. Journal of Medical Education Development. pp. 73-85. ISSN 2251-9521

(2018) مقایسه دیدگاه اعضای هیات علمی در مورد سهم کارکردهای دانش پژوهی مبتنی بر تفاوت های رشته ای. Journal of Medical Education Development. pp. 63-76. ISSN 2251-9521

(2009) مقایسه‌ی میزان موفقیت دانشجویان رشته‌های پزشکی و داروسازی در درس زبان انگلیسی با استفاده از دو روش آموزش مجازی و سنتی. Journal of Medical Education Development. pp. 13-16. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی میزان انگیزه ی دانشجویان پزشکی در یادگیری زبان انگلیسی. Journal of Medical Education Development. pp. 89-94. ISSN 2251-9521

(2010) مقایسه‌ی دو روش آموزش مهارت نگارش زبان انگلیسی با استفاده از email و آموزش سنتی. Journal of Medical Education Development. pp. 43-47. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی استاندارد های سواد رایانه‌ای در آموزش مجازی مطالعه موردی:دانشکده مدیریت دانشگاه تهران. Journal of Medical Education Development. pp. 87-94. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی رابطه‌ی سبک های تفکر و شیوه های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،1390. Journal of Medical Education Development. pp. 50-55. ISSN 2251-9521

(2016) ارجحیت مدرسین دروس مقطع علوم پایه با پایه پزشکی از دیدگاه دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 122-129. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی شاخص‌های آسیب‌شناسی روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 13-21. ISSN 2251-9521

(2018) آموزش و یادگیری پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-3. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی سبک‌های یادگیری دانشجویان دندانپزشکی مقطع بالینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و تعیین ارتباط آن با میزان رضایتمندی از وضعیت آموزشی. Journal of Medical Education Development. pp. 8-1. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی از روش تدریس آموزش بر پایه حل مشکل. Journal of Medical Education Development. pp. 33-40. ISSN 2251-9521

(2017) تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 56-64. ISSN 2251-9521

(2013) شکاف بین انتظارات و ادراک دانشجویان از خدمات آموزشی ارائه شده در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز براساس مدلSERVQUAL. Journal of Medical Education Development. pp. 69-78. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی نیاز‌های برنامه‌ی آموزشی پزشکان عمومی برای پاسخگو‌یی اجتماعی بر اساس مدل معادلات ساختاری. Journal of Medical Education Development. pp. 54-67. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی موانع کاربست و نهادینه سازی پزشکی مبتنی بر شواهد در بخش های بالینی از دیدگاه دستیاران و متخصصین بالینی. Journal of Medical Education Development. pp. 87-98. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه تاثیرشیوه های آموزشی مجازی ، سنتی و ترکیبی (مجازی+ سنتی) در درس زبان انگلیسی با اهداف ویژه یا ESP برای دانشجویان پزشکی و داروسازی. Journal of Medical Education Development. pp. 53-60. ISSN 2251-9521

(2013) میزان شناخت اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ازمجلات الکترونیکی رایگان. Journal of Medical Education Development. pp. 62-68. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی عوامل آسیب زای مطالعه در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391. Journal of Medical Education Development. pp. 94-102. ISSN 2251-9521

(2013) ارتباط بین بهره گیری از مهارتهای فردی مدیریت زمان با رضایت از نحوه گذران وقت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان. Journal of Medical Education Development. pp. 79-88. ISSN 2251-9521

(2011) مقایسه برنامه آموزش کارشناس ارشد پرستاری درایران وکانادا. Journal of Medical Education Development. pp. 48-54. ISSN 2251-9521

(2015) بکارگیری مدل سروکوال و منطق فازی در ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم. Journal of Medical Education Development. pp. 23-32. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی ویژگیهای سازمان یادگیرنده در دانشگاه علوم پزشکی زنجان از دیدگاه مدیران و کارکنان. Journal of Medical Education Development. pp. 30-38. ISSN 2251-9521

(2014) تاثیر نرم افزار آموزشی طراحی شده در زمینه اصول و فنون عملی پرستاری و مامایی بر یادگیری مهارت های عملی دانشجویان پرستاری و مامایی. Journal of Medical Education Development. pp. 64-71. ISSN 2251-9521

(2013) مقایسه نگرش اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک از ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید به روش ارزیابی آنلاین. Journal of Medical Education Development. pp. 24-32. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی میزان شیوع افسردگی در تازه دانشجویان رشته داروسازی زنجان بر حسب متغیرهای جمعیت شناختی. Journal of Medical Education Development. pp. 21-28. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه‌ی تنظیم شناختی هیجانی و مهارت‌های مطالعه با اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان دانشکده‌ی بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 72-82. ISSN 2251-9521

L

(2014) بررسی دیدگاه اعضاء هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خصوص آموزش مداوم غیر حضوری. Journal of Medical Education Development. pp. 86-93. ISSN 2251-9521

(2012) ارزیابی نقش طرح استاد مشاور در میزان پیشرفت معدل دانشجویان شاهد و ایثار گر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد طی سالهای 86-81. Journal of Medical Education Development. pp. 54-60. ISSN 2251-9521

M

(2015) تاثیر تدریس روش تحقیق بر مبنای مراقبت مبتنی برشواهد، کاربردها و طراحی پژوهش بر شناخت، نگرش و رضایت از تدریس. Journal of Medical Education Development. pp. 58-69. ISSN 2251-9521

(2012) اثر گنجاندن مراقبت مبتنی بر شواهد در برنامه ی تدریس بر عملکرد دانشجویان. Journal of Medical Education Development. pp. 61-67. ISSN 2251-9521

(2017) تحلیل ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی مهارت های بین فردی (ISA) از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تبریز و علوم پزشکی تبریز. Journal of Medical Education Development. pp. 72-84. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه‌ی میزان توجه به گام های تلفیق برنامه درسی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه تبریز. Journal of Medical Education Development. pp. 64-73. ISSN 2251-9521

(2018) بررسی میزان دستیابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مهارت‌های عمومی قرن 21. Journal of Medical Education Development. pp. 96-105. ISSN 2251-9521

(2013) نظر کارآموزان و کارورزان رشته‌ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به جنبه های مختلف رفتار حرفه ای اساتید گروه های آموزشی داخلی، جراحی، اطفال و زنان این دانشگاه در سال 1388. Journal of Medical Education Development. pp. 56-62. ISSN 2251-9521

(2009) مقایسه‌ی روش دستور و ترجمه با روش ارتباطی آموزش زبان و بررسی میزان تاثیرگذاری آن‌ها بر یادگیری زبان انگلیسی. Journal of Medical Education Development. pp. 39-46. ISSN 2251-9521

(2009) چگونه استراتژی‌های ارتباطی را آموزش دهیم؟. Journal of Medical Education Development. pp. 43-46. ISSN 2251-9521

(2019) A Survey on the readiness of e-teaching among Faculty Members of Zanjan University of Medical Sciences in 2014. Preventive Care in Nursing & Midwifery Journal. pp. 12-21. ISSN 2588-4441

(2018) بررسی تاثیر آموزش تلفیقی روش SOAP استاندارد بر ثبت صحیح سیر بیماری در پرونده ی پزشکی بیماران توسط دستیاران تخصصی جراحی عمومی. Journal of Medical Education Development. pp. 81-93. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی نقش سکوت سازمانی در تبیین ارتباط بین اعتماد دانشجویان به مدیران و رضایت تحصیلی آنان. Journal of Medical Education Development. pp. 102-114. ISSN 2251-9521

(2009) بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان درباره‌ی فرم جاری ارزشیابی اساتید. Journal of Medical Education Development. pp. 31-38. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی کار آمدی تدریس از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 115-124. ISSN 2251-9521

(2016) دیدگاه فارغ التحصیلان رشته پرستاری مراقبت های ویژه از صلاحیت بالینی: یک تحلیل محتوا. Journal of Medical Education Development. pp. 106-114. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خصوص موانع انجام فعالیت‌های پژوهشی در حین آموزش در دانشگاه. Journal of Medical Education Development. pp. 63-70. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی کیفیت آزمون OSCE در دانشگاه علوم پزشکی سمنان از دیدگاه دستیاران تخصصی و دانشجویان دکترای عمومی. Journal of Medical Education Development. pp. 127-135. ISSN 2251-9521

(2014) ارزیابی روند تحصیلی دانشجویان پزشکی دوره ی بالینی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (1380 تا 1389). Journal of Medical Education Development. pp. 28-33. ISSN 2251-9521

(2009) مقایسه‌ی روش سخنرانی و روش حل مساله در تدریس درس کاربرد موتور تلمبه در تأسیسات آب و فاضلاب. Journal of Medical Education Development. pp. 47-52. ISSN 2251-9521

(2015) یررسی رضایتمندی، سودمندی و کار آیی درک شده کارگاه های آموزشی مجازی از دیدگاه اعضاء هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران. Journal of Medical Education Development. pp. 125-136. ISSN 2251-9521

(2017) تلفیق دو روش‌ ارزیابی مبتنی بر عملکرد لاگ‎بوک– داپز(Logbook –DOPS) در کارآموزی عرصه دانشجویان کارشناسی هوشبری. Journal of Medical Education Development. pp. 46-56. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی ویژگی های تدریس اثر بخش ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد. Journal of Medical Education Development. pp. 52-62. ISSN 2251-9521

(2013) نیازسنجی آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام. Journal of Medical Education Development. pp. 61-71. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی رابطه¬ی بین عناصر برنامه¬ی درسی و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان علوم پزشکی (مطالعه¬ی موردی: دانشجویان علوم پزشکی). Journal of Medical Education Development. pp. 54-48. ISSN 2251-9521

(2016) تاثیر آموزش اصول اخلاقی بر دیسترس اخلاقی در پرستاران. Journal of Medical Education Development. pp. 99-105. ISSN 2251-9521

(2014) عوامل موثر بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسین بالینی دانشکده پرستاری و مامایی گناباد و راهکارهای بهبود آن. Journal of Medical Education Development. pp. 107-115. ISSN 2251-9521

(2010) بررسی رضایتمندی دانشجویان از خدمات آموزشی ارایه شده و ارتباط آن با کیفیت. Journal of Medical Education Development. pp. 48-59. ISSN 2251-9521

(2015) رابطه ی بین اولویتبندی اعضای هیأت علمی از مسئولیت‌های شغلی شان و ارزشیابی دانشجویان از کیفیت عملکرد آنان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان- مدل معادله ساختاری. Journal of Medical Education Development. pp. 86-101. ISSN 2251-9521

(2016) ارزشیابی عوامل مؤثر بر انتقال یادگیری دوره‌های آموزش ضمن خدمت پرستاری به محیط کار بر اساس مدل انتقالی هالتون. Journal of Medical Education Development. pp. 83-89. ISSN 2251-9521

(2019) ارتباط باورهای امید با فرسودگی تحصیلی، انگیزش تحصیلی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. Journal of Medical Education Development. pp. 36-27. ISSN 2251-9521

(2018) ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه باورهای فراشناختی در مورد اهمال‌کاری در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 40-55. ISSN 2251-9521

(2017) مقاله به زبان انگلیسی چاپ شده است. Journal of Medical Education Development. pp. 84-97. ISSN 2251-9521

(2014) موانع و تسهیل کننده های به کارگیری نتایج تحقیقات در بالین از دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد سال 1392. Journal of Medical Education Development. pp. 103-116. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه ویژگی‌های فردی و تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 92-101. ISSN 2251-9521

(2013) نگرش دانشجویان پزشکی واساتید زبان انگلیسی نسبت به کتاب زبان تخصصی پزشکی؛ چالشها و کاربردهای ضمنی برای اساتید دروس زبان تخصصی دانشگاهی. Journal of Medical Education Development. pp. 41-49. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی میزان افسردگی، اضطراب، استرس وعوامل استرس‌زا در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 95-94. Journal of Medical Education Development. pp. 60-71. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی عملکرد گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان از دیدگاه دانشجویان در سال های تحصیلی 1389 و 1390. Journal of Medical Education Development. pp. 42-51. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی نگرش دانشجویان نسبت به رشته ی تحصیلی خود و رابطه ی آن با برخی عوامل افت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 68-78. ISSN 2251-9521

(2017) شکاف میان ادراکات و انتظارات اعضای هیات علمی از توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان. Journal of Medical Education Development. pp. 82-92. ISSN 2251-9521

(2020) Medical Dominance in Nursing Education: Qualitative content analysis. International Journal of Ayurvedic Medicine. pp. 61-69. ISSN 0976-5921

(2017) نگاهی به شیوه‌ی آموزش پزشکی درکتاب کامل الصناعه الطبیه. Journal of Medical Education Development. pp. 85-91. ISSN 2251-9521

(2014) ارزیابی درک دانشجویان علوم پزشکی از محیط های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد. Journal of Medical Education Development. pp. 116-126. ISSN 2251-9521

(2016) رابطه‌ی عوامل اثربخش بر یادگیری دانشگاهی با پیشرفت درسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول. Journal of Medical Education Development. pp. 74-82. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی رابطه مهارت‌های تفکرانتقادی با سلامت‌ روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. Journal of Medical Education Development. pp. 90-101. ISSN 2251-9521

(2010) مقایسه‌ی روش تدریس سخنرانی و PBL تعدیل شده در تدریس مبحث CCU از دیدگاه دانشجویان ترم 5 پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 60-68. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان سال 1393. Journal of Medical Education Development. pp. 115-124. ISSN 2251-9521

(2018) شناسایی و اولویت‌بندی ایدئولوژی برنامه ی درسی اساتید علوم پزشکی در زمینه ی مؤلفه‌های شش‌گانه برنامه ی درسی. Journal of Medical Education Development. pp. 85-96. ISSN 2251-9521

(2014) مقایسه وضعیت اجرای کدهای اخلاقی در بین دانشجویان پرستاری و پرستاران شاغل در بیمارستان الزهرا شهر اصفهان در سال 1390. Journal of Medical Education Development. pp. 74-81. ISSN 2251-9521

(2014) تاثیر دو روش ارزشیابی عینی ساختار یافته مهارتهای عملی (OSATS) و روش سنتی بر میزان رضایت دانشجویان و ارزیابان. Journal of Medical Education Development. pp. 64-73. ISSN 2251-9521

(2015) ارزیابی مولفه های برنامه ی درس مهارت های کاربردی زندگی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام. Journal of Medical Education Development. pp. 84-92. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی درباره محیط یادگیری دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 117-126. ISSN 2251-9521

(2013) ادراک دانشجویان از محیط یادگیری وآموزشی در دا نشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 50-60. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی و ارزیابی برنامه‌ی درسی پنهان گروه بیماری های کودکان: مورد دانشگاه علوم پزشکی مشهد. Journal of Medical Education Development. pp. 5-15. ISSN 2251-9521

(2013) عوامل موثر بر انتخاب رشته ی داروسازی و میزان تغییر در انگیزه ی دانشجویان این رشته در طول دوره ی تحصیل. Journal of Medical Education Development. pp. 33-41. ISSN 2251-9521

N

(2016) بررسی میزان رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان و عوامل موثر بر آن در سال 1392. Journal of Medical Education Development. pp. 103-108. ISSN 2251-9521

(2016) ارزیابی ابعاد اخلاق حرفه‌ای تدریس اعضای هیأت علمی از دیدگاه دانشجویان دانشکده ی پزشکی دانشگاه شاهد. Journal of Medical Education Development. pp. 93-102. ISSN 2251-9521

(2015) نقش واسطه‌گری راهبردهای یادگیری خودتنظیم در رابطه بین باورهای انگیزشی و ارزش‌های تحصیلی دانشجویان دکترای حرفه‌ای پزشکی- مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی جهرم. Journal of Medical Education Development. pp. 102-112. ISSN 2251-9521

(2011) بررسی نگرش دانشجویان پزشکی قزوین نسبت به برنامه ادغام درس فارماکولوژی در مقطع فیزیوپاتولوژی. Journal of Medical Education Development. pp. 31-36. ISSN 2251-9521

(2015) مقایسه تصاویر دو بعدی و سه بعدی در یادگیری درس علوم اعصاب. Journal of Medical Education Development. pp. 92-98. ISSN 2251-9521

(2018) بررسی انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس درک آن‌ها از جو انگیزشی. Journal of Medical Education Development. pp. 34-43. ISSN 2251-9521

(2018) مقایسه ی وضعیت آموزش بالینی بخش های ماژور با وضعیت مطلوب از دیدگاه فراگیران و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 77-86. ISSN 2251-9521

(2016) چالش های آموزش الکترونیکی در علوم پزشکی: مروری بر متون. Journal of Medical Education Development. pp. 102-111. ISSN 2251-9521

(2014) تاثیر دعای توسل بر کاهش اضطراب آزمون دانشجویان جدید الورود پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

(2014) آموزش آناتومی از طریق تلفن همراه در مقایسه باسخنرانی بر میزان یادداری دانشجویان پزشکی تأثیر بیشتری دارد. Journal of Medical Education Development. pp. 94-103. ISSN 2251-9521

(2016) رابطه‌ی مدیریت کلاس با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی. Journal of Medical Education Development. pp. 10-19. ISSN 2251-9521

P

(2015) مقایسه اثربخشی روش تدریس فعا ل تعاملی و سنتی در رضایت مندی و یادگیری درس بیوشیمی بالینی دانشجویان داروسازی. Journal of Medical Education Development. pp. 81-91. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی احساس خودکارآمدی و مشکلات ایفای نقش مربیان پرستاری در عرصه ی آموزش بالینی در مربیان پرستاری دانشکده ی پرستاری – مامایی قزوین در سال 1388. Journal of Medical Education Development. pp. 7-12. ISSN 2251-9521

(2012) چالش های آموزش بالینی پرستاری درجهان. Journal of Medical Education Development. pp. 18-26. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی تاثیرمداخله آموزشی برمیزان آگاهی و نگرش دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دررابطه با احتیاط ها ی استاندارد جهت پیشگیری از بیماریهای منتقله از راه خون. Journal of Medical Education Development. pp. 16-24. ISSN 2251-9521

(2018) بررسی تاثیر ارزشیابی تکوینی بر اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 18-26. ISSN 2251-9521

(2019) Current English Language References Do Not Satisfy Medical Students’ Needs: A study on the Vocabulary of the English Language References and Questions in the Comprehensive Examination of Basic Medical Sciences in Iran. Journal of Medical Education Development. pp. 61-55. ISSN 2251-9521

(2014) کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی از دیدگاه دانشجویان و گروه آموزشی : یک پژوهش کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 16-27. ISSN 2251-9521

R

(2018) اینتر شیپ های سرگردان در بخش های کارآموزی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-2. ISSN 2251-9521

(2017) نگرش دانشجویان پزشکی قزوین نسبت به پروفشنالیسم و عملکرد حرفه ای. Journal of Medical Education Development. pp. 164-174. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه بین هوش معنوی و سرمایه روان شناختی با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی کاشان در سال 1395. Journal of Medical Education Development. pp. 24-36. ISSN 2251-9521

(2013) تحلیل رابطه ی بین کاربست سبک های مذاکره و راهبردهای مدیریت تعارض مدیران دانشگاه علوم پزشکی کاشان. Journal of Medical Education Development. pp. 13-22. ISSN 2251-9521

(2012) تحلیل استراتژیهای خود رهبری و ارتباط آن با توانمندسازی روانشناختی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

(2018) تحلیل استراتژیک همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه‌های برتر ایران از منظر اعضای هیات علمی آن‌ها با تکنیک فازی FBWM. Journal of Medical Education Development. pp. 39-52. ISSN 2251-9521

(2010) بررسی مهارت تصمیم‌گیری بالینی دانشجویان سال آخر کارشناسی پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 17-25. ISSN 2251-9521

(2011) عوامل مؤثر بر یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری: یک تحقیق کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 20-30. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی الگوی مطالعه و نگرش دانشجویان پزشکی و دستیاران تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مورد منابع درسی در سال 92. Journal of Medical Education Development. pp. 41-52. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی دیدگاه و رضایت دانشجویان دانشکده¬ی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به رشته¬ی تحصیلی و آینده¬ی شغلی خود. Journal of Medical Education Development. pp. 18-9. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی عوامل سازمانی موثر بر ایجاد انگیزش شغلی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 16-25. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه بین خودکارآمدی با استعداد و پذیرش اعتیاد در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 10-18. ISSN 2251-9521

(2018) انگیزش تحصیلی و برخی عوامل پیش بینی کننده آن در دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زنجان-سال 1395. Journal of Medical Education Development. pp. 27-38. ISSN 2251-9521

(2011) آسیب شناسی دانشگاه‌ علوم پزشکی اصفهان بر اساس الگوی شش جعبه و ارتباط آن با سلامت سازمانی. Journal of Medical Education Development. pp. 10-19. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی عوامل موثر بر قبولی باوقفه و بدون وقفه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در آزمون کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 93-1392. Journal of Medical Education Development. pp. 70-83. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی مراحل و سبک های یادگیری بر اساس تئوری کلب (Kolb) در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. Journal of Medical Education Development. pp. 24-32. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی میزان رفتار تسهیم دانش اعضای هیئت علمی دانشگاه های منتخب اصفهان. Journal of Medical Education Development. pp. 37-46. ISSN 2251-9521

(2014) دیدگاه دانشجویان رشته کاردرمانی درباره اولین ترم آموزش بالینی. Journal of Medical Education Development. pp. 34-44. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه آموزش سنتی و آموزش ترکیبی سنتی-الکترونیک (تحت وب) بر یادگیری درس پاتولوژی دهان عملی دانشجویان دندانپزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 47-52. ISSN 2251-9521

S

(2017) ارایه‌ی مدل ساختاری متغیر های روانشناختی مرتبط با تمایل به یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 14-24. ISSN 2251-9521

(2014) عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه دانشگاهی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 71-85. ISSN 2251-9521

(2019) Combination of different clinical reasoning tests in a national exam. J Adv Med Educ Prof. pp. 230-234. ISSN 2322-2220

(2018) مقایسه‌ی تاثیر دو روش مدیریت آموزش و آموزش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 63-74. ISSN 2251-9521

(2017) مقایسه‌ی تاثیر آموزش درس اصول و فنون پرستاری به روش نقشه مفهومی و روش متداول بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 44-55. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی وضعیت ارائه‌ی بازخورد در آموزش بالینی از دیدگاه اساتید و دانشجویان پرستاری و مامایی و عوامل مرتبط با آن. Journal of Medical Education Development. pp. 43-53. ISSN 2251-9521

(2019) وضع مطلوب برنامه درسی رشته دندانپزشکی براساس ضرورت‌های بومی ایران و تجارب بین‌المللی. Journal of Medical Education Development. pp. 79-105. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه هوش هیجانی دانشجویان استعداددرخشان و غیراستعداددرخشان دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال1393. Journal of Medical Education Development. pp. 61-72. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی عوامل مرتبط با وضعیت تحصیلی دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زنجان طی سال‌های 92-1385. Journal of Medical Education Development. pp. 51-58. ISSN 2251-9521

(2018) ارزیابی دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده ی بهداشت و پیراپزشکی زنجان در مورد عملکرد گروه های آموزشی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن. Journal of Medical Education Development. pp. 43-51. ISSN 2251-9521

(2018) کاربرد الگوی رفتار برنامه ریزی شده در پیش بینی عوامل موثر بر قصد سرقت علمی. Journal of Medical Education Development. pp. 52-62. ISSN 2251-9521

(2014) پاسخگویی پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین. Journal of Medical Education Development. pp. 59-71. ISSN 2251-9521

(2017) فرصت های نابرابر آموزشی. Journal of Medical Education Development. pp. 155-157. ISSN 2251-9521

(2012) تجربیات و دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی درباره ی اخلاق دانشجویی. Journal of Medical Education Development. pp. 27-35. ISSN 2251-9521

(2019) Integrating Community Services with Learning:An Approach to Soft Skills Development for Medical Students Universitas Padjadjaran. Journal of Medical Education Development. pp. 67-62. ISSN 2251-9521

(2015) مقایسه برخی شاخص های کیفیت سئوالات چند گزینه ای ازمون های کتبی ارتقاءدانشگاه علوم پزشکی تبریزو دانشنامه کشوری رشته های جراحی عمومی،کودکان،زنان ومامایی و داخلی (سالهای 89و90). Journal of Medical Education Development. pp. 43-53. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی روان‌سنجی مقیاس پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشجویان مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران در سال 95. Journal of Medical Education Development. pp. 37-48. ISSN 2251-9521

(2016) مشاوره اطلاعات سلامت: نقش کلیدی کتابداران و اطلاع رسانان پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-4. ISSN 2251-9521

(2015) آیا اولویت انتخاب رشته دستیاران پزشکی پذیرفته شده دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با نیازهای جامعه همخوانی دارد؟. Journal of Medical Education Development. pp. 62-72. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی رابطه آگاهی از حقوق شهروندی اسلامی با منسانی سازمانی مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 34-42. ISSN 2251-9521

(2019) نقش واسطه گری هوش معنوی در رابطه بین سرمایه ی اجتماعی و سرمایه ی روان شناختی دانشجویان تحصیلات تکمیلی. Journal of Medical Education Development. pp. 22-33. ISSN 2251-9521

(2018) ارتباط انسجام اجتماعی و تحصیلی دانشجویان با ارزشیابی اساتید دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال 1395. Journal of Medical Education Development. pp. 20-31. ISSN 2251-9521

(2009) تحلیلی بر برنامه‌ی آموزشی دوره‌ی دستیاری رشته‌ی تخصصی داخلی مصوب 1387. Journal of Medical Education Development. pp. 7-12. ISSN 2251-9521

(2013) تأثیر آموزش فیزیوپاتولوژی غدد به دو روش مجازی و حضوری بر دانش دانشجویان پزشکی و رضایت مندی آنان ازروش تدریس. Journal of Medical Education Development. pp. 30-40. ISSN 2251-9521

(2017) مقایسه اثربخشی و کارآیی دو روش سنتی و نرم افزار جامع مدیریت آزمون (نجما) در برگزاری آزمون های ارتقا و گواهینامه دستیاران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. Journal of Medical Education Development. pp. 19-31. ISSN 2251-9521

(2016) کاربرد کارت امتیازی متوازن (BSC) و روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در ارزیابی عملکرد گروه‌های علمی : یک مطالعه‌ی موردی در دانشکده‌ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 53-63. ISSN 2251-9521

(2010) کاهش اضطراب و افزایش انگیزه‌ی یادگیری دانشجویان پرستاری با ارزش‌یابی. Journal of Medical Education Development. pp. 26-32. ISSN 2251-9521

(2015) آیا پیشرفت تحصیلی دانشجویان ارتباطی با گذراندن کلاس های فوق العاده آموزشی قبل از ورود به دانشگاه دارد؟. Journal of Medical Education Development. pp. 53-61. ISSN 2251-9521

(2013) مقایسه ی ابعاد تعامل استاد بین برنامه های درسی نظری و بالینی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شاهد. Journal of Medical Education Development. pp. 11-23. ISSN 2251-9521

(2018) روان‌سنجی مقیاس سنجش نگرش به سرقت علمی بر اساس الگوی رفتار برنامه‌ریزی‌شده در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران. Journal of Medical Education Development. pp. 53-64. ISSN 2251-9521

(2016) ادراک دستیاران دوره فوق تخصصی طب نوزادان از آموزش مراقبت تکاملی: یک مطالعه کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 59-70. ISSN 2251-9521

(2015) مقایسه تاثیر دو روش آموزش فعال ترکیبی و روش کلاسیک در یادگیری درس آمار. Journal of Medical Education Development. pp. 33-42. ISSN 2251-9521

(2016) مقاله انگلیسی می باشد. Journal of Medical Education Development. pp. 112-115. ISSN 2251-9521

(2009) انگیزه های ورود به رشته داروسازی در دانشجویان دانشکده داروسازی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 29-35. ISSN 2251-9521

(2009) بررسی آگاهی دندانپزشکان شهر زنجان در زمینه‌ی کاربرد انواع تجویز رادیوگرافی در دندانپزشکی (سال 1387). Journal of Medical Education Development. pp. 25-30. ISSN 2251-9521

(2013) دیدگاه کارکنان آزمایشگاههای تشخیص طبی زنجان در مورد وضعیت و چگونگی برنامه های باز آموزی و انگیزه آنان از شرکت در برنامه ها در سال 1387. Journal of Medical Education Development. pp. 24-29. ISSN 2251-9521

(2015) ارائه مدل علی بررسی متغییرهای مرتبط با رفتار نوآورانه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 1-11. ISSN 2251-9521

(2014) تمایل به استفاده و بکارگیری از فناوری اطلاعات در بین دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز: ارائه الگوی تحلیل مسیر برای شناسایی عوامل موثر. Journal of Medical Education Development. pp. 85-93. ISSN 2251-9521

(2016) ارتقای سطح مهارت‌های حل مساله با استفاده از آموزش مبتنی بر پردازش فراشناخت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نیم‌سال دوم 93-92. Journal of Medical Education Development. pp. 42-50. ISSN 2251-9521

(2015) ارزیابی ابعاد سبک های تفکر و ارتباط آن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه. Journal of Medical Education Development. pp. 38-46. ISSN 2251-9521

(2014) شادکامی ، خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج). Journal of Medical Education Development. pp. 45-56. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی دیدگاه دانشجویان در خصوص جو آموزشی (مدل DREEM) در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1390. Journal of Medical Education Development. pp. 43-50. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کردستان و کرمانشاه در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 59-67. ISSN 2251-9521

(2013) طراحی شاخص های معتبر برای ارزیابی وضعیت آموزش بالینی در رشته های توانبخشی. Journal of Medical Education Development. pp. 23-32. ISSN 2251-9521

(2014) نیازسنجی آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان. Journal of Medical Education Development. pp. 72-84. ISSN 2251-9521

(2018) آمادگی دانشجویان سال آخر رشته‌ی پزشکی و پرستاری و مامایی در خصوص یادگیری بین حرفه‌ای. Journal of Medical Education Development. pp. 32-39. ISSN 2251-9521

T

(2018) اعتباریابی ابزار کوتاه سنجش هویت معلمی هیات علمی پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 56-69. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی وضعیت برنامه درسی پنهان دانشگاه علوم پزشکی کاشان. Journal of Medical Education Development. pp. 14-23. ISSN 2251-9521

(2018) بررسی موانع انجام پژوهش از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1395. Journal of Medical Education Development. pp. 65-77. ISSN 2251-9521

(2014) ارزیابی شاخص های خدمات اجرایی ارتقاء مرتبه علمی: دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی ایران. Journal of Medical Education Development. pp. 20-30. ISSN 2251-9521

(2018) تحلیل کارایی و بهره وری دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز طی سال‌های 1390-1394. Journal of Medical Education Development. pp. 30-42. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی تحقق اهداف آموزشی در دانشجویان سال آخر دانشکده‌ی دندانپزشکی در بخش پریودنتولوژی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

(2011) پیش بینی عملکرد تحصیلی در دانشجویان رشته اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کاشان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

(2014) موانع بکارگیری مهارت های تفکر انتقادی در پرستاران و دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 86-93. ISSN 2251-9521

V

(2018) تاثیر کارآموزی روان بر انگ اختلالات روان پزشکی در دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 24-33. ISSN 2251-9521

(2015) بررسی میزان اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال 1393. Journal of Medical Education Development. pp. 99-110. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 102-112. ISSN 2251-9521

(2009) بررسی خصوصیات یک مدرس خوب از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 17-28. ISSN 2251-9521

(2018) ارزیابی روایی سازه در ابزارهای اندازه‌گیری تحقیقات روانشناختی، آموزشی و سلامت: کاربرد، روش‌ها و تفسیر نتایج تحلیل عاملی اکتشافی. Journal of Medical Education Development. pp. 4-19. ISSN 2251-9521

(2018) فرایند ارزیابی روایی و پایایی ابزار‌های سنجش و اندازه‌گیری در تحقیقات آموزشی، رفتاری و علوم سلامت ( با تأکید بر روایی محتوا). Journal of Medical Education Development. pp. 106-118. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی تاثیر به کارگیری پورت فولیو بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری درکارآموزی روان. Journal of Medical Education Development. pp. 112-121. ISSN 2251-9521

(2014) ویژگی های یک استاد خوب دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی سنندج، سال 1392. Journal of Medical Education Development. pp. 82-90. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی میزان مهارت زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و عوامل مؤثر بر آن، سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 119-125. ISSN 2251-9521

Y

(2016) بررسی دیدگاه و رفتار دانشجویان دانشکده دندانپزشکی رفسنجان در مورد رعایت ادب در کلاس درس در سال1391. Journal of Medical Education Development. pp. 103-111. ISSN 2251-9521

(2015) آمادگی دانشجویان پزشکی، پرستاری و رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای آموزش بین حرفه ای. Journal of Medical Education Development. pp. 113-121. ISSN 2251-9521

(2018) بررسی انگیزه ی پیشرفت و ارتباط آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 54-62. ISSN 2251-9521

(2013) بررسی بهداشت روانی در بین دانشجویان به عنوان پیش بینی کننده عملکرد تحصیلی. Journal of Medical Education Development. pp. 63-73. ISSN 2251-9521

(2013) پیش بینی موفقیت تحصیلی بر اساس تفکر نقاد و مولفه های جمعیت شناختی. Journal of Medical Education Development. pp. 72-8. ISSN 2251-9521

Z

(2018) طراحی، اجرا و ارزیابی ماجول آموزشی ادغام یافته کاربردهای فناوری نانو در برنامه‌ی درسی دستیاران علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران. Journal of Medical Education Development. pp. 16-29. ISSN 2251-9521

(2015) طراحی سیستم ارزشیابی مستمر عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری از طریق تلفن همراه. Journal of Medical Education Development. pp. 1-4. ISSN 2251-9521

(2016) آموزش مراقبت های مذهبی بیماران، نیاز فراموش شده در آموزش پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 50-58. ISSN 2251-9521

(2015) The Impact of Procedural Checklist Competency Requirements on Early Chest Port Infections. Journal of Medical Education Development. pp. 111-114. ISSN 2251-9521

(2016) تاثیر رعایت راهبردهای آموزشی نظریه‌ی بارشناختی بر میزان بارشناختی بیرونی و یادگیری در درس فیزیولوژی. Journal of Medical Education Development. pp. 44-52. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با استفاده از تکنیک سروکوال. Journal of Medical Education Development. pp. 39-49. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی عوامل موثر بر کاهش میل به ادامه تحصیل در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز(1390). Journal of Medical Education Development. pp. 49-59. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی کیفیت برگزاری جلسات گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال تحصیلی 94-1393. Journal of Medical Education Development. pp. 83-93. ISSN 2251-9521

(2015) مهارتها و عادتهای مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و برخی عوامل مرتبط با آن. Journal of Medical Education Development. pp. 29-37. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی عوامل موثر بر انگیزش شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر اساس تئوری انگیزشی دو عاملی هرزبرگ در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 20-30. ISSN 2251-9521

(2012) نظر سنجی از دانشجویان در خصوص فرم ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سال 1389. Journal of Medical Education Development. pp. 58-68. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد شیوه ها، فرآیند اجرایی و معیارهای کیفیت تدریس در سال 1392-1391. Journal of Medical Education Development. pp. 60-70. ISSN 2251-9521

This list was generated on Fri Nov 27 15:27:40 2020 +0330.