Repository of Research and Investigative Information

Repository of Research and Investigative Information

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان

Browse by Document language

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: No Grouping | Item Type
Number of items: 15.

(2019) ارتباط باورهای امید با فرسودگی تحصیلی، انگیزش تحصیلی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. Journal of Medical Education Development. pp. 36-27. ISSN 2251-9521

(2019) Teaching Strategies to Approach Social Inequalities: An Overview of Nursing Studies. Journal of Human, Environment and Health Promotion. pp. 145-152. ISSN 2476-5481

(2019) بررسی مکانیزمهای سمیت ناشی از 3- مونوکلروپروپان-1و 2- دیول (3-MCPD) در میتوکندریهای ایزوله شده از کلیه و کبد موش صحرایی. completed.

(2019) Neuropharmacokinetic evaluation of lactoferrin-treated indinavir-loaded nanoemulsions: remarkable brain delivery enhancement. Drug Development and Industrial Pharmacy. pp. 736-744. ISSN 0363-9045, 1520-5762

(2019) Antidiabetic Activity of Aqueous Seed Extract of Securigera securidaca in Streptozotocin Induced Diabetic Rats. Journal of Advances in Medical and Biomedical Research. pp. 16-22. ISSN 2676-6264

(2019) مقایسه‌ی اثربخشی نحوه‌ی ارائه‌ی تصاویر در آموزش‌های دیداری بر عملکرد مغز دانشجویان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-12. ISSN 2251-9521

(2019) وضع مطلوب برنامه درسی رشته دندانپزشکی براساس ضرورت‌های بومی ایران و تجارب بین‌المللی. Journal of Medical Education Development. pp. 79-105. ISSN 2251-9521

(2019) Effect of intermittent subglottic irrigation with 5% nacl on the prevention of ventilator associated pneumonia in critically ill patients. Tanaffos. pp. 152-156.

(2019) بررسی نگرش دانشجویان نسبت به رشته ی تحصیلی خود و رابطه ی آن با برخی عوامل افت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 68-78. ISSN 2251-9521

(2019) نقش واسطه گری هوش معنوی در رابطه بین سرمایه ی اجتماعی و سرمایه ی روان شناختی دانشجویان تحصیلات تکمیلی. Journal of Medical Education Development. pp. 22-33. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی شاخص‌های آسیب‌شناسی روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 13-21. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی رابطه آگاهی از حقوق شهروندی اسلامی با منسانی سازمانی مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 34-42. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی نیاز‌های برنامه‌ی آموزشی پزشکان عمومی برای پاسخگو‌یی اجتماعی بر اساس مدل معادلات ساختاری. Journal of Medical Education Development. pp. 54-67. ISSN 2251-9521

(2019) بررسی وضعیت ارائه‌ی بازخورد در آموزش بالینی از دیدگاه اساتید و دانشجویان پرستاری و مامایی و عوامل مرتبط با آن. Journal of Medical Education Development. pp. 43-53. ISSN 2251-9521

(2019) Special appreciations are given to top five peer-reviewers of journal of food quality and hazards control in 2018. Journal of Food Quality and Hazards Control. p. 1. ISSN 2345-685X

This list was generated on Wed Jan 20 09:50:16 2021 +0330.