![]() | Up a level |
(2019) مقایسهی اثربخشی نحوهی ارائهی تصاویر در آموزشهای دیداری بر عملکرد مغز دانشجویان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-12. ISSN 2251-9521
(2019) بررسی شاخصهای آسیبشناسی روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 13-21. ISSN 2251-9521
(2019) بررسی نیازهای برنامهی آموزشی پزشکان عمومی برای پاسخگویی اجتماعی بر اساس مدل معادلات ساختاری. Journal of Medical Education Development. pp. 54-67. ISSN 2251-9521
(2019) بررسی نگرش دانشجویان نسبت به رشته ی تحصیلی خود و رابطه ی آن با برخی عوامل افت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 68-78. ISSN 2251-9521
(2019) بررسی وضعیت ارائهی بازخورد در آموزش بالینی از دیدگاه اساتید و دانشجویان پرستاری و مامایی و عوامل مرتبط با آن. Journal of Medical Education Development. pp. 43-53. ISSN 2251-9521
(2019) وضع مطلوب برنامه درسی رشته دندانپزشکی براساس ضرورتهای بومی ایران و تجارب بینالمللی. Journal of Medical Education Development. pp. 79-105. ISSN 2251-9521
(2019) بررسی رابطه آگاهی از حقوق شهروندی اسلامی با منسانی سازمانی مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 34-42. ISSN 2251-9521
(2019) نقش واسطه گری هوش معنوی در رابطه بین سرمایه ی اجتماعی و سرمایه ی روان شناختی دانشجویان تحصیلات تکمیلی. Journal of Medical Education Development. pp. 22-33. ISSN 2251-9521