![]() | Up a level |
(2017) مشکلات اندازهگیری عملکرد سازمانی نظام های آموزشی: نقش فرد، سازمان و هم افزایی منفی آنها. Journal of Medical Education Development. pp. 141-154. ISSN 2251-9521
(2017) تأثیر نظارت در آموزش بالینی بر یادگیری مهارتهای بالینی دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی پیش بینی یادگیری فعال با مولفه های شایستگی و کیفیت تدریس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران. Journal of Medical Education Development. pp. 32-45. ISSN 2251-9521
(2017) ارزیابی مقایسه ای برنامهی جدید دروس ارتودنسی با برنامهی درسی قدیم از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاههای منتخب کشور. Journal of Medical Education Development. pp. 5-13. ISSN 2251-9521
(2017) رابطهی جو اخلاقی با سکوت سازمانی اعضای هیات علمی. Journal of Medical Education Development. pp. 4-12. ISSN 2251-9521
(2017) رابطهی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با پیشرفت تحصیلی و اعتماد در روابط بین فردی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. Journal of Medical Education Development. pp. 33-43. ISSN 2251-9521
(2017) چالش های آموزش بالینی پرستاری (مروری). Journal of Medical Education Development. pp. 68-81. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته های کارشناسی پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و مامایی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521
(2017) ارایهی مدل ساختاری متغیر های مرتبط با رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 13-23. ISSN 2251-9521
(2017) رابطهی جهت گیری مذهبی بیرونی با خودکارآمدی و سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 49-59. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی بکارگیری دانش علوم پایه در دوره بالینی پزشکی با روش قانون آکام (نقشه مفهومی) درآموزش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان. Journal of Medical Education Development. pp. 65-71. ISSN 2251-9521
(2017) دیدگاه پزشکان عمومی شهر قزوین از اثربخشی برنامههای آموزش مداوم. Journal of Medical Education Development. pp. 35-50. ISSN 2251-9521
(2017) نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 25-34. ISSN 2251-9521
(2017) الگوی ساختاری رابطهی شایستگی و خودکارآمدی مدیریتی کلاس درس و نگرش مدیریت کلاس درس در اعضای هیأت علمی. Journal of Medical Education Development. pp. 10-23. ISSN 2251-9521
(2017) آینده پژوهی: فردا ممکن است کاملا متفاوت از امروز باشد. Journal of Medical Education Development. pp. 1-3. ISSN 2251-9521
(2017) یادگیری مبتنی برتیم درآموزش علوم پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-4. ISSN 2251-9521
(2017) تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 56-64. ISSN 2251-9521
(2017) رابطهی تنظیم شناختی هیجانی و مهارتهای مطالعه با اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان دانشکدهی بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 72-82. ISSN 2251-9521
(2017) تحلیل ویژگی های روانسنجی پرسشنامهی مهارت های بین فردی (ISA) از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تبریز و علوم پزشکی تبریز. Journal of Medical Education Development. pp. 72-84. ISSN 2251-9521
(2017) تلفیق دو روش ارزیابی مبتنی بر عملکرد لاگبوک– داپز(Logbook –DOPS) در کارآموزی عرصه دانشجویان کارشناسی هوشبری. Journal of Medical Education Development. pp. 46-56. ISSN 2251-9521
(2017) مقاله به زبان انگلیسی چاپ شده است. Journal of Medical Education Development. pp. 84-97. ISSN 2251-9521
(2017) رابطه ویژگیهای فردی و تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 92-101. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی میزان افسردگی، اضطراب، استرس وعوامل استرسزا در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 95-94. Journal of Medical Education Development. pp. 60-71. ISSN 2251-9521
(2017) شکاف میان ادراکات و انتظارات اعضای هیات علمی از توسعهی فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان. Journal of Medical Education Development. pp. 82-92. ISSN 2251-9521
(2017) نگاهی به شیوهی آموزش پزشکی درکتاب کامل الصناعه الطبیه. Journal of Medical Education Development. pp. 85-91. ISSN 2251-9521
(2017) نگرش دانشجویان پزشکی قزوین نسبت به پروفشنالیسم و عملکرد حرفه ای. Journal of Medical Education Development. pp. 164-174. ISSN 2251-9521
(2017) رابطه بین هوش معنوی و سرمایه روان شناختی با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی کاشان در سال 1395. Journal of Medical Education Development. pp. 24-36. ISSN 2251-9521
(2017) رابطه بین خودکارآمدی با استعداد و پذیرش اعتیاد در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 10-18. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی مراحل و سبک های یادگیری بر اساس تئوری کلب (Kolb) در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. Journal of Medical Education Development. pp. 24-32. ISSN 2251-9521
(2017) ارایهی مدل ساختاری متغیر های روانشناختی مرتبط با تمایل به یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 14-24. ISSN 2251-9521
(2017) مقایسهی تاثیر آموزش درس اصول و فنون پرستاری به روش نقشه مفهومی و روش متداول بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 44-55. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی عوامل مرتبط با وضعیت تحصیلی دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زنجان طی سالهای 92-1385. Journal of Medical Education Development. pp. 51-58. ISSN 2251-9521
(2017) فرصت های نابرابر آموزشی. Journal of Medical Education Development. pp. 155-157. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی روانسنجی مقیاس پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشجویان مجازی دانشگاههای علوم پزشکی شهر تهران در سال 95. Journal of Medical Education Development. pp. 37-48. ISSN 2251-9521
(2017) مقایسه اثربخشی و کارآیی دو روش سنتی و نرم افزار جامع مدیریت آزمون (نجما) در برگزاری آزمون های ارتقا و گواهینامه دستیاران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. Journal of Medical Education Development. pp. 19-31. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کردستان و کرمانشاه در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 59-67. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی مهارتهای ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 102-112. ISSN 2251-9521
(2017) بررسی کیفیت برگزاری جلسات گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال تحصیلی 94-1393. Journal of Medical Education Development. pp. 83-93. ISSN 2251-9521