Repository of Research and Investigative Information

Repository of Research and Investigative Information

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان

Items where Division is "vice research > Journal of Medical Education Development" and Year is 2017

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | D | E | F | G | H | J | K | M | R | S | V | Z
Number of items: 38.

A

(2017) مشکلات اندازه‌گیری عملکرد سازمانی نظام های آموزشی: نقش فرد، سازمان و هم افزایی منفی آن‌ها. Journal of Medical Education Development. pp. 141-154. ISSN 2251-9521

(2017) تأثیر نظارت در آموزش بالینی بر یادگیری مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی پیش بینی یادگیری فعال با مولفه های شایستگی و کیفیت تدریس در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران. Journal of Medical Education Development. pp. 32-45. ISSN 2251-9521

(2017) ارزیابی مقایسه ای برنامه‌ی جدید دروس ارتودنسی با برنامه‌ی درسی قدیم از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه‌های منتخب کشور. Journal of Medical Education Development. pp. 5-13. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه‌ی جو اخلاقی با سکوت سازمانی اعضای هیات علمی. Journal of Medical Education Development. pp. 4-12. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه‌ی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با پیشرفت تحصیلی و اعتماد در روابط بین فردی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. Journal of Medical Education Development. pp. 33-43. ISSN 2251-9521

(2017) چالش های آموزش بالینی پرستاری (مروری). Journal of Medical Education Development. pp. 68-81. ISSN 2251-9521

D

(2017) بررسی وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته های کارشناسی پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و مامایی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

E

(2017) ارایه‌ی مدل ساختاری متغیر های مرتبط با رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 13-23. ISSN 2251-9521

F

(2017) رابطه‌ی جهت گیری مذهبی بیرونی با خودکارآمدی و سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 49-59. ISSN 2251-9521

G

(2017) بررسی بکارگیری دانش علوم پایه در دوره بالینی پزشکی با روش قانون آکام (نقشه مفهومی) درآموزش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان. Journal of Medical Education Development. pp. 65-71. ISSN 2251-9521

H

(2017) دیدگاه پزشکان عمومی شهر قزوین از اثربخشی برنامه‌های آموزش مداوم. Journal of Medical Education Development. pp. 35-50. ISSN 2251-9521

(2017) نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 25-34. ISSN 2251-9521

J

(2017) الگوی ساختاری رابطه‌ی شایستگی و خودکارآمدی مدیریتی کلاس درس و نگرش مدیریت کلاس درس در اعضای هیأت علمی. Journal of Medical Education Development. pp. 10-23. ISSN 2251-9521

(2017) آینده پژوهی: فردا ممکن است کاملا متفاوت از امروز باشد. Journal of Medical Education Development. pp. 1-3. ISSN 2251-9521

K

(2017) یادگیری مبتنی برتیم درآموزش علوم پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-4. ISSN 2251-9521

(2017) تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 56-64. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه‌ی تنظیم شناختی هیجانی و مهارت‌های مطالعه با اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان دانشکده‌ی بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 72-82. ISSN 2251-9521

M

(2017) تحلیل ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی مهارت های بین فردی (ISA) از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تبریز و علوم پزشکی تبریز. Journal of Medical Education Development. pp. 72-84. ISSN 2251-9521

(2017) تلفیق دو روش‌ ارزیابی مبتنی بر عملکرد لاگ‎بوک– داپز(Logbook –DOPS) در کارآموزی عرصه دانشجویان کارشناسی هوشبری. Journal of Medical Education Development. pp. 46-56. ISSN 2251-9521

(2017) مقاله به زبان انگلیسی چاپ شده است. Journal of Medical Education Development. pp. 84-97. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه ویژگی‌های فردی و تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 92-101. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی میزان افسردگی، اضطراب، استرس وعوامل استرس‌زا در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 95-94. Journal of Medical Education Development. pp. 60-71. ISSN 2251-9521

(2017) شکاف میان ادراکات و انتظارات اعضای هیات علمی از توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان. Journal of Medical Education Development. pp. 82-92. ISSN 2251-9521

(2017) نگاهی به شیوه‌ی آموزش پزشکی درکتاب کامل الصناعه الطبیه. Journal of Medical Education Development. pp. 85-91. ISSN 2251-9521

R

(2017) نگرش دانشجویان پزشکی قزوین نسبت به پروفشنالیسم و عملکرد حرفه ای. Journal of Medical Education Development. pp. 164-174. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه بین هوش معنوی و سرمایه روان شناختی با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی کاشان در سال 1395. Journal of Medical Education Development. pp. 24-36. ISSN 2251-9521

(2017) رابطه بین خودکارآمدی با استعداد و پذیرش اعتیاد در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 10-18. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی مراحل و سبک های یادگیری بر اساس تئوری کلب (Kolb) در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. Journal of Medical Education Development. pp. 24-32. ISSN 2251-9521

S

(2017) ارایه‌ی مدل ساختاری متغیر های روانشناختی مرتبط با تمایل به یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 14-24. ISSN 2251-9521

(2017) مقایسه‌ی تاثیر آموزش درس اصول و فنون پرستاری به روش نقشه مفهومی و روش متداول بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 44-55. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی عوامل مرتبط با وضعیت تحصیلی دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زنجان طی سال‌های 92-1385. Journal of Medical Education Development. pp. 51-58. ISSN 2251-9521

(2017) فرصت های نابرابر آموزشی. Journal of Medical Education Development. pp. 155-157. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی روان‌سنجی مقیاس پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشجویان مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران در سال 95. Journal of Medical Education Development. pp. 37-48. ISSN 2251-9521

(2017) مقایسه اثربخشی و کارآیی دو روش سنتی و نرم افزار جامع مدیریت آزمون (نجما) در برگزاری آزمون های ارتقا و گواهینامه دستیاران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. Journal of Medical Education Development. pp. 19-31. ISSN 2251-9521

(2017) بررسی روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کردستان و کرمانشاه در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 59-67. ISSN 2251-9521

V

(2017) بررسی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 102-112. ISSN 2251-9521

Z

(2017) بررسی کیفیت برگزاری جلسات گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال تحصیلی 94-1393. Journal of Medical Education Development. pp. 83-93. ISSN 2251-9521

This list was generated on Tue Jan 26 19:11:58 2021 +0330.