Repository of Research and Investigative Information

Repository of Research and Investigative Information

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان

Items where Division is "vice research > Journal of Medical Education Development" and Year is 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | D | F | G | H | K | M | N | R | S | T | V | Y | Z
Number of items: 52.

A

(2016) بررسی برخی عوامل موثر بر نمره ارزشیابی استادان توسط دانشجویان پزشکی در شهر قم. Journal of Medical Education Development. pp. 1-8. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه نظام آموزش پرستاری در ایران و چین. Journal of Medical Education Development. pp. 109-118. ISSN 2251-9521

(2016) نگرش دستیاران تخصصی دانشکده‌ی دندانپزشکی شهید بهشتی نسبت به موقعیت و آینده‌ی شغلی خود. Journal of Medical Education Development. pp. 51-63. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی فرهنگ سازمانی حاکم بر مراکز آموزش پزشکی: گامی در مسیر بهسازی محیط‌های آموزش پزشکی (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی اراک). Journal of Medical Education Development. pp. 1-11. ISSN 2251-9521

B

(2016) اثر آموزش بر آگاهی و نگرش دانشجویان مامایی در انتقال خبر بد به بیمار. Journal of Medical Education Development. pp. 12-20. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی تولید دانش توسط پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی زنجان در پایگاههای اطلاعاتی Web of Science، Pubmed، Scopus، و Magiran طی سالهای 1380-1393. Journal of Medical Education Development. pp. 64-75. ISSN 2251-9521

(2016) مطالعه‌ی مقدماتی تاثیرآموزش مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری دانشجویان دندانپزشکی در درس پاتولوژی دهان عملی. Journal of Medical Education Development. pp. 21-26. ISSN 2251-9521

D

(2016) ارزیابی کیفی و کمی سوالات آزمون ارتقاء دستیاری سال های 91 و 92 دانشگاه علوم پزشکی قزوین. Journal of Medical Education Development. pp. 29-38. ISSN 2251-9521

F

(2016) بررسی اجرای فرایند آموزش برنامه کشوری مانا در برنامه کارآموزان، کارورزان و دستیاران گروه اطفال در مواجهه با کودک بیمار. Journal of Medical Education Development. pp. 71-86. ISSN 2251-9521

(2016) وضعیت سلامت عمومی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی زنجان در نیمسال اول سال تحصیلی94-93. Journal of Medical Education Development. pp. 82-92. ISSN 2251-9521

G

(2016) وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 9-20. ISSN 2251-9521

(2016) اثر میانجی اخلاق حرفه‌ای در رابطه‌ی بین سرمایه فکری، یادگیری سازمانی و تسهیم دانش. Journal of Medical Education Development. pp. 76-86. ISSN 2251-9521

(2016) تاثیراستفاده از نرم افزار آموزشی موبایل DMOTMC در ارتقائ میزان آگاهی دانشجویان در زمینه‌ی ملاحظات دندانپزشکی بیماران سیستمیک. Journal of Medical Education Development. pp. 31-41. ISSN 2251-9521

(2016) شناسایی عوامل موثر در برقراری ارتباط دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران. Journal of Medical Education Development. pp. 95-102. ISSN 2251-9521

H

(2016) دیدگاه کارکنان در مورد سلامت سازمانی نظام آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان براساس الگوی هوی وفیلدمن. Journal of Medical Education Development. pp. 27-33. ISSN 2251-9521

(2016) پیش‌بینی تدریس خلاقانه بر اساس ذهنیت فلسفی اعضای هیأت ‌علمی دانشگاه علوم پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 73-81. ISSN 2251-9521

(2016) اخلاق تحصیلی در محیط آموزشی: دیدگاه وتجربیات دانشجویان پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 34-43. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی رعایت اصول نگارش و میزان کاربرد نتایج پایان نامه های دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال های 1386 تا 1390. Journal of Medical Education Development. pp. 26-36. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه تاثیر آموزش شبیه سازی ویدیوئی و سخنرانی بر دانش و اعتماد به نفس در زمینه معاینه قلب و ریه در دانشجویان مامایی. Journal of Medical Education Development. pp. 21-28. ISSN 2251-9521

K

(2016) بررسی استاندارد های سواد رایانه‌ای در آموزش مجازی مطالعه موردی:دانشکده مدیریت دانشگاه تهران. Journal of Medical Education Development. pp. 87-94. ISSN 2251-9521

(2016) ارجحیت مدرسین دروس مقطع علوم پایه با پایه پزشکی از دیدگاه دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 122-129. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی موانع کاربست و نهادینه سازی پزشکی مبتنی بر شواهد در بخش های بالینی از دیدگاه دستیاران و متخصصین بالینی. Journal of Medical Education Development. pp. 87-98. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه تاثیرشیوه های آموزشی مجازی ، سنتی و ترکیبی (مجازی+ سنتی) در درس زبان انگلیسی با اهداف ویژه یا ESP برای دانشجویان پزشکی و داروسازی. Journal of Medical Education Development. pp. 53-60. ISSN 2251-9521

M

(2016) مقایسه‌ی میزان توجه به گام های تلفیق برنامه درسی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه تبریز. Journal of Medical Education Development. pp. 64-73. ISSN 2251-9521

(2016) دیدگاه فارغ التحصیلان رشته پرستاری مراقبت های ویژه از صلاحیت بالینی: یک تحلیل محتوا. Journal of Medical Education Development. pp. 106-114. ISSN 2251-9521

(2016) تاثیر آموزش اصول اخلاقی بر دیسترس اخلاقی در پرستاران. Journal of Medical Education Development. pp. 99-105. ISSN 2251-9521

(2016) ارزشیابی عوامل مؤثر بر انتقال یادگیری دوره‌های آموزش ضمن خدمت پرستاری به محیط کار بر اساس مدل انتقالی هالتون. Journal of Medical Education Development. pp. 83-89. ISSN 2251-9521

(2016) رابطه‌ی عوامل اثربخش بر یادگیری دانشگاهی با پیشرفت درسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول. Journal of Medical Education Development. pp. 74-82. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی رابطه مهارت‌های تفکرانتقادی با سلامت‌ روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم. Journal of Medical Education Development. pp. 90-101. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان سال 1393. Journal of Medical Education Development. pp. 115-124. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی و ارزیابی برنامه‌ی درسی پنهان گروه بیماری های کودکان: مورد دانشگاه علوم پزشکی مشهد. Journal of Medical Education Development. pp. 5-15. ISSN 2251-9521

N

(2016) بررسی میزان رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان و عوامل موثر بر آن در سال 1392. Journal of Medical Education Development. pp. 103-108. ISSN 2251-9521

(2016) ارزیابی ابعاد اخلاق حرفه‌ای تدریس اعضای هیأت علمی از دیدگاه دانشجویان دانشکده ی پزشکی دانشگاه شاهد. Journal of Medical Education Development. pp. 93-102. ISSN 2251-9521

(2016) چالش های آموزش الکترونیکی در علوم پزشکی: مروری بر متون. Journal of Medical Education Development. pp. 102-111. ISSN 2251-9521

(2016) رابطه‌ی مدیریت کلاس با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی. Journal of Medical Education Development. pp. 10-19. ISSN 2251-9521

R

(2016) بررسی عوامل سازمانی موثر بر ایجاد انگیزش شغلی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 16-25. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی میزان رفتار تسهیم دانش اعضای هیئت علمی دانشگاه های منتخب اصفهان. Journal of Medical Education Development. pp. 37-46. ISSN 2251-9521

(2016) مقایسه آموزش سنتی و آموزش ترکیبی سنتی-الکترونیک (تحت وب) بر یادگیری درس پاتولوژی دهان عملی دانشجویان دندانپزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 47-52. ISSN 2251-9521

S

(2016) مقایسه هوش هیجانی دانشجویان استعداددرخشان و غیراستعداددرخشان دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال1393. Journal of Medical Education Development. pp. 61-72. ISSN 2251-9521

(2016) مشاوره اطلاعات سلامت: نقش کلیدی کتابداران و اطلاع رسانان پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-4. ISSN 2251-9521

(2016) کاربرد کارت امتیازی متوازن (BSC) و روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در ارزیابی عملکرد گروه‌های علمی : یک مطالعه‌ی موردی در دانشکده‌ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 53-63. ISSN 2251-9521

(2016) ادراک دستیاران دوره فوق تخصصی طب نوزادان از آموزش مراقبت تکاملی: یک مطالعه کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 59-70. ISSN 2251-9521

(2016) مقاله انگلیسی می باشد. Journal of Medical Education Development. pp. 112-115. ISSN 2251-9521

(2016) ارتقای سطح مهارت‌های حل مساله با استفاده از آموزش مبتنی بر پردازش فراشناخت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نیم‌سال دوم 93-92. Journal of Medical Education Development. pp. 42-50. ISSN 2251-9521

T

(2016) بررسی تحقق اهداف آموزشی در دانشجویان سال آخر دانشکده‌ی دندانپزشکی در بخش پریودنتولوژی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

V

(2016) بررسی تاثیر به کارگیری پورت فولیو بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری درکارآموزی روان. Journal of Medical Education Development. pp. 112-121. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی میزان مهارت زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و عوامل مؤثر بر آن، سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 119-125. ISSN 2251-9521

Y

(2016) بررسی دیدگاه و رفتار دانشجویان دانشکده دندانپزشکی رفسنجان در مورد رعایت ادب در کلاس درس در سال1391. Journal of Medical Education Development. pp. 103-111. ISSN 2251-9521

Z

(2016) آموزش مراقبت های مذهبی بیماران، نیاز فراموش شده در آموزش پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 50-58. ISSN 2251-9521

(2016) تاثیر رعایت راهبردهای آموزشی نظریه‌ی بارشناختی بر میزان بارشناختی بیرونی و یادگیری در درس فیزیولوژی. Journal of Medical Education Development. pp. 44-52. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با استفاده از تکنیک سروکوال. Journal of Medical Education Development. pp. 39-49. ISSN 2251-9521

(2016) بررسی عوامل موثر بر انگیزش شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر اساس تئوری انگیزشی دو عاملی هرزبرگ در سال 1394. Journal of Medical Education Development. pp. 20-30. ISSN 2251-9521

This list was generated on Tue Jan 26 18:35:18 2021 +0330.