Repository of Research and Investigative Information

Repository of Research and Investigative Information

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان

Items where Division is "vice research > Journal of Medical Education Development" and Year is 2014

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | D | E | H | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 44.

A

(2014) سبک های یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور. Journal of Medical Education Development. pp. 19-27. ISSN 2251-9521

(2014) نقش اعضای هیئت علمی در آموزش مبتنی بر شواهد از دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی : یک مطالعه کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 1-18. ISSN 2251-9521

(2014) دیدگاه دانشجویان در رابطه با عملکرد آموزشی ،روابط بین فردی و ویژگیهای شخصیتی مربیان بالینی دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-8. ISSN 2251-9521

(2014) تعیین همبستگی بین نتایج آزمون های آسکی و پیش کارورزی. Journal of Medical Education Development. pp. 57-63. ISSN 2251-9521

(2014) رابطه بین جهت گیری هدف با عملکرد ‌های آموزشی و خودکارآمدی تدریس در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز. Journal of Medical Education Development. pp. 50-63. ISSN 2251-9521

(2014) سنجش سطح سواد اطلاعاتی و مهارت های استفاده از منابع اطلاعاتی تحت وب در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 91-92. Journal of Medical Education Development. pp. 1-10. ISSN 2251-9521

B

(2014) ارزیابی دیدگاه دندانپزشکان عمومی استان زنجان در مورد شیوه اجرای کمی و کیفی برنامه های آموزش مداوم. Journal of Medical Education Development. pp. 22-29. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی آگاهی و مهارت تشخیصی اینترنهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در زمینه بیماریهای دهان. Journal of Medical Education Development. pp. 9-15. ISSN 2251-9521

(2014) حمایت سازمانی از ارزیابی عملکرد دانشجویان در نظام آموزش عالی. Journal of Medical Education Development. pp. 28-41. ISSN 2251-9521

(2014) تحلیل فاکتورهای پیش بینی کننده قصد استفاده از آموزش الکترونیکی در بین اعضای هیئت علمی با بهره گیری از تئوری رفتار برنامه ریزی شده. Journal of Medical Education Development. pp. 10-21. ISSN 2251-9521

(2014) تاثیر روش آموزشی مطالعه موردی و شبیه سازی بر خود ارزیابی دانشجویان پرستاری از مهارت در زمینه محاسبه دارویی. Journal of Medical Education Development. pp. 42-49. ISSN 2251-9521

D

(2014) بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان پزشکی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز. Journal of Medical Education Development. pp. 48-58. ISSN 2251-9521

(2014) مقایسه نمرات دانشجویان پرستاری در امتحان بهداشت مادران و نوزادان در دو آزمون تشریحی و چند گزینه ای. Journal of Medical Education Development. pp. 31-37. ISSN 2251-9521

(2014) تجربه سال آخر دانشجویان کارشناسی پرستاری در محیط های بالینی: فخر حرفه ای. Journal of Medical Education Development. pp. 39-48. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به متغییرهای مرتبط با رضایت تحصیلی دانشجویان. Journal of Medical Education Development. pp. 38-47. ISSN 2251-9521

E

(2014) بررسی ارتباط سرمایه‌ی فرهنگی با انگیزه ورود به دانشگاه و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان. Journal of Medical Education Development. pp. 11-19. ISSN 2251-9521

H

(2014) بررسی علل و راهکارهای فاصله تئوری و عمل در پرستاری از دیدگاه آموزش: یک مطالعه مروری. Journal of Medical Education Development. pp. 72-85. ISSN 2251-9521

K

(2014) بررسی وضعیت مدیریت دانش در علوم پزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 94-106. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی عوامل آسیب زای مطالعه در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391. Journal of Medical Education Development. pp. 94-102. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی ویژگیهای سازمان یادگیرنده در دانشگاه علوم پزشکی زنجان از دیدگاه مدیران و کارکنان. Journal of Medical Education Development. pp. 30-38. ISSN 2251-9521

(2014) تاثیر نرم افزار آموزشی طراحی شده در زمینه اصول و فنون عملی پرستاری و مامایی بر یادگیری مهارت های عملی دانشجویان پرستاری و مامایی. Journal of Medical Education Development. pp. 64-71. ISSN 2251-9521

L

(2014) بررسی دیدگاه اعضاء هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خصوص آموزش مداوم غیر حضوری. Journal of Medical Education Development. pp. 86-93. ISSN 2251-9521

M

(2014) بررسی کیفیت آزمون OSCE در دانشگاه علوم پزشکی سمنان از دیدگاه دستیاران تخصصی و دانشجویان دکترای عمومی. Journal of Medical Education Development. pp. 127-135. ISSN 2251-9521

(2014) ارزیابی روند تحصیلی دانشجویان پزشکی دوره ی بالینی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (1380 تا 1389). Journal of Medical Education Development. pp. 28-33. ISSN 2251-9521

(2014) عوامل موثر بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسین بالینی دانشکده پرستاری و مامایی گناباد و راهکارهای بهبود آن. Journal of Medical Education Development. pp. 107-115. ISSN 2251-9521

(2014) موانع و تسهیل کننده های به کارگیری نتایج تحقیقات در بالین از دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد سال 1392. Journal of Medical Education Development. pp. 103-116. ISSN 2251-9521

(2014) ارزیابی درک دانشجویان علوم پزشکی از محیط های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد. Journal of Medical Education Development. pp. 116-126. ISSN 2251-9521

(2014) مقایسه وضعیت اجرای کدهای اخلاقی در بین دانشجویان پرستاری و پرستاران شاغل در بیمارستان الزهرا شهر اصفهان در سال 1390. Journal of Medical Education Development. pp. 74-81. ISSN 2251-9521

(2014) تاثیر دو روش ارزشیابی عینی ساختار یافته مهارتهای عملی (OSATS) و روش سنتی بر میزان رضایت دانشجویان و ارزیابان. Journal of Medical Education Development. pp. 64-73. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی درباره محیط یادگیری دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 117-126. ISSN 2251-9521

N

(2014) تاثیر دعای توسل بر کاهش اضطراب آزمون دانشجویان جدید الورود پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521

(2014) آموزش آناتومی از طریق تلفن همراه در مقایسه باسخنرانی بر میزان یادداری دانشجویان پزشکی تأثیر بیشتری دارد. Journal of Medical Education Development. pp. 94-103. ISSN 2251-9521

P

(2014) کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی از دیدگاه دانشجویان و گروه آموزشی : یک پژوهش کیفی. Journal of Medical Education Development. pp. 16-27. ISSN 2251-9521

R

(2014) دیدگاه دانشجویان رشته کاردرمانی درباره اولین ترم آموزش بالینی. Journal of Medical Education Development. pp. 34-44. ISSN 2251-9521

S

(2014) عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه دانشگاهی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Journal of Medical Education Development. pp. 71-85. ISSN 2251-9521

(2014) پاسخگویی پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین. Journal of Medical Education Development. pp. 59-71. ISSN 2251-9521

(2014) تمایل به استفاده و بکارگیری از فناوری اطلاعات در بین دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز: ارائه الگوی تحلیل مسیر برای شناسایی عوامل موثر. Journal of Medical Education Development. pp. 85-93. ISSN 2251-9521

(2014) شادکامی ، خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج). Journal of Medical Education Development. pp. 45-56. ISSN 2251-9521

(2014) نیازسنجی آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان. Journal of Medical Education Development. pp. 72-84. ISSN 2251-9521

T

(2014) ارزیابی شاخص های خدمات اجرایی ارتقاء مرتبه علمی: دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی ایران. Journal of Medical Education Development. pp. 20-30. ISSN 2251-9521

(2014) موانع بکارگیری مهارت های تفکر انتقادی در پرستاران و دانشجویان پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 86-93. ISSN 2251-9521

V

(2014) ویژگی های یک استاد خوب دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی سنندج، سال 1392. Journal of Medical Education Development. pp. 82-90. ISSN 2251-9521

Z

(2014) بررسی عوامل موثر بر کاهش میل به ادامه تحصیل در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز(1390). Journal of Medical Education Development. pp. 49-59. ISSN 2251-9521

(2014) بررسی دیدگاه اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد شیوه ها، فرآیند اجرایی و معیارهای کیفیت تدریس در سال 1392-1391. Journal of Medical Education Development. pp. 60-70. ISSN 2251-9521

This list was generated on Tue Jan 26 19:41:31 2021 +0330.