![]() | Up a level |
(2012) ارزیابی درونی گروه آموزشی فیزیولوژی فارماکولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1388. Journal of Medical Education Development. pp. 44-53. ISSN 2251-9521
(2012) موانع به کارگیری خود مراقبتی اورم از دیدگاه پرستاران و دانشجویان دکتری پرستاری: تحلیل محتوا. Journal of Medical Education Development. pp. 10-17. ISSN 2251-9521
(2012) نقش باورهای مذهبی درپیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده ی پرستاری مامایی زنجان سال 1390. Journal of Medical Education Development. pp. 1-10. ISSN 2251-9521
(2012) بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان از امکانات سایت کامپیوتر دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 11-17. ISSN 2251-9521
(2012) بررسی تاثیر آموزش کارگاهی نسخه نویسی در بیماریهای دهان و دندان دردانشجویان دندانپزشکی قزوین در سال 89-1388. Journal of Medical Education Development. pp. 26-30. ISSN 2251-9521
(2012) مقایسه ی عزت نفس دانشجویان مشروط و غیر مشروط دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد. Journal of Medical Education Development. pp. 50-57. ISSN 2251-9521
(2012) ارزیابی عملکرد دانشکده ی پزشکی دانشگاه شاهد براساس مرحله اول الگوی اعتبار سنجی. Journal of Medical Education Development. pp. 36-49. ISSN 2251-9521
(2012) بررسی موانع اجرای فرآیند پرستاری از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده ی پرستاری و مامایی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 69-77. ISSN 2251-9521
(2012) نقش مدیریت آموزش در تنظیم و ارایه پیام مناسب آموزشی،ترویجی به جامعه در زمینه کاهش خسارات وارده از حوادث غیر مترقبه. Journal of Medical Education Development. pp. 18-25. ISSN 2251-9521
(2012) بررسی تجربیات اساتید دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به فرایند ارزشیابی استاد. Journal of Medical Education Development. pp. 31-43. ISSN 2251-9521
(2012) ارزیابی نقش طرح استاد مشاور در میزان پیشرفت معدل دانشجویان شاهد و ایثار گر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد طی سالهای 86-81. Journal of Medical Education Development. pp. 54-60. ISSN 2251-9521
(2012) اثر گنجاندن مراقبت مبتنی بر شواهد در برنامه ی تدریس بر عملکرد دانشجویان. Journal of Medical Education Development. pp. 61-67. ISSN 2251-9521
(2012) چالش های آموزش بالینی پرستاری درجهان. Journal of Medical Education Development. pp. 18-26. ISSN 2251-9521
(2012) تحلیل استراتژیهای خود رهبری و ارتباط آن با توانمندسازی روانشناختی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. Journal of Medical Education Development. pp. 1-9. ISSN 2251-9521
(2012) تجربیات و دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی درباره ی اخلاق دانشجویی. Journal of Medical Education Development. pp. 27-35. ISSN 2251-9521
(2012) نظر سنجی از دانشجویان در خصوص فرم ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سال 1389. Journal of Medical Education Development. pp. 58-68. ISSN 2251-9521