![]() | Up a level |
(2010) بررسی وضعیت انتقال (ترجمان) دانش با تاکید بر انتقال یافتههای پژوهشی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی سال 88_1387. Journal of Medical Education Development. pp. 9-16. ISSN 2251-9521
(2010) ارزیابی نگرش دانشجویان رشتهی پزشکی زنجان نسبت به روانپزشکی. Journal of Medical Education Development. pp. 33-42. ISSN 2251-9521
(2010) نظرات دانشجویان پرستاری زنجان نسبت به حرفهی پرستاری و دلایل ترک آن. Journal of Medical Education Development. pp. 1-8. ISSN 2251-9521
(2010) مقایسهی دو روش آموزش مهارت نگارش زبان انگلیسی با استفاده از email و آموزش سنتی. Journal of Medical Education Development. pp. 43-47. ISSN 2251-9521
(2010) بررسی رضایتمندی دانشجویان از خدمات آموزشی ارایه شده و ارتباط آن با کیفیت. Journal of Medical Education Development. pp. 48-59. ISSN 2251-9521
(2010) مقایسهی روش تدریس سخنرانی و PBL تعدیل شده در تدریس مبحث CCU از دیدگاه دانشجویان ترم 5 پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 60-68. ISSN 2251-9521
(2010) بررسی مهارت تصمیمگیری بالینی دانشجویان سال آخر کارشناسی پرستاری. Journal of Medical Education Development. pp. 17-25. ISSN 2251-9521
(2010) کاهش اضطراب و افزایش انگیزهی یادگیری دانشجویان پرستاری با ارزشیابی. Journal of Medical Education Development. pp. 26-32. ISSN 2251-9521