![]() | Up a level |
(2009) بررسی حیطههای موجود در فرمهای ارزشیابی از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی 86- 87. Journal of Medical Education Development. pp. 47-52. ISSN 2251-9521
(2009) تاثیر ارائه درس اقدامات بهداشتی در شرایط اضطراری در افزایش آگاهی و نگرش دانشجویان. Journal of Medical Education Development. pp. 9-15. ISSN 2251-9521
(2009) بررسی وضعیت امکانات آموزشی بیمارستانها از نظر دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 53-60. ISSN 2251-9521
(2009) میزان تطابق نتایج نظرسنجی از دانشجویان با نتایج نظرسنجی از مدیران گروههای آموزشی در ارزشیابی فعالیتهای آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از سال 84 تا 85. Journal of Medical Education Development. pp. 37-41. ISSN 2251-9521
(2009) همبستگی نمرات دانشجویان پزشکی در دورههای مختلف آموزشی. Journal of Medical Education Development. 0-0. ISSN 2251-9521
(2009) همبستگی عزت نفس با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکدهی پرستاری و مامایی زنجان 1388. Journal of Medical Education Development. pp. 17-24. ISSN 2251-9521
(2009) بررسی دیدگاه مربیان و دانشجویان مامایی در خصوص دفترچهی ثبت مهارتهای بالینی، زنجان 1378. Journal of Medical Education Development. pp. 1-8. ISSN 2251-9521
(2009) مقایسهی میزان موفقیت دانشجویان رشتههای پزشکی و داروسازی در درس زبان انگلیسی با استفاده از دو روش آموزش مجازی و سنتی. Journal of Medical Education Development. pp. 13-16. ISSN 2251-9521
(2009) مقایسهی روش دستور و ترجمه با روش ارتباطی آموزش زبان و بررسی میزان تاثیرگذاری آنها بر یادگیری زبان انگلیسی. Journal of Medical Education Development. pp. 39-46. ISSN 2251-9521
(2009) چگونه استراتژیهای ارتباطی را آموزش دهیم؟. Journal of Medical Education Development. pp. 43-46. ISSN 2251-9521
(2009) بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان دربارهی فرم جاری ارزشیابی اساتید. Journal of Medical Education Development. pp. 31-38. ISSN 2251-9521
(2009) مقایسهی روش سخنرانی و روش حل مساله در تدریس درس کاربرد موتور تلمبه در تأسیسات آب و فاضلاب. Journal of Medical Education Development. pp. 47-52. ISSN 2251-9521
(2009) تحلیلی بر برنامهی آموزشی دورهی دستیاری رشتهی تخصصی داخلی مصوب 1387. Journal of Medical Education Development. pp. 7-12. ISSN 2251-9521
(2009) انگیزه های ورود به رشته داروسازی در دانشجویان دانشکده داروسازی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 29-35. ISSN 2251-9521
(2009) بررسی آگاهی دندانپزشکان شهر زنجان در زمینهی کاربرد انواع تجویز رادیوگرافی در دندانپزشکی (سال 1387). Journal of Medical Education Development. pp. 25-30. ISSN 2251-9521
(2009) بررسی خصوصیات یک مدرس خوب از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان. Journal of Medical Education Development. pp. 17-28. ISSN 2251-9521